TGIF…

I am up way to goddamned early!!! I woke up at 5:30 having to pee and with another headache. I took some excedrin and laid back down and tried to go back to sleep, but was unsuccessful. I did rub my muscles out though and the headache is gone, but rubbing and stretching my muscles seems to have made me very nauseous. I tried to eat a bowl of cereal, I might have gotten halfway through but it’s making me more sick to my stomach because it’s too sweet, and it’s not even that sweet! So I am up way too early, with nothing to do, because I don’t have to be at work for 3 hours, and so here I am.

I’m going to cease wearing make up to work until I get these headaches figured out because yesterday I wore make up and I had to go wash it off in the bathroom with shitty hand soap…yeah try getting waterproof eye liner and mascara off with that shit…it wasn’t easy. I looked like a raccoon for a good 10 minutes before I was able to get it all off. The soap dried out my face too. So yeah no more make up until I got this shit under control! Which is sd because I love my make up….lol

But after I washed my face, I put eye drops in and took a couple puffs off my inhaler, and then I put keys away, and all that combined seemed to help my neck and shoulders relax. See to put keys away I am standing for an extended amount of time which means up right, good posture, shoulders back, but not tensed. So it helped and the inhaler relaxed my chest. So I am kinda wondering if my asthma is worsening with this shit.

Last night I was trying to talk to my bestie…but it got frustrating, and I was like WTF? Then she tells me “I’ve been drinking” *insert eyeroll* Thanks for the warning. I told her next time let me know in advance and I won’t text you. I don’t do well with drunk people anymore. They are no longer my brethren. I don’t drink. For multiple reasons. A) It all gives me a migraine. B) I got really sick off Whiskey and have had two drinks in the years since because the look and smell of alcohol just turns my stomach(I can’t even look at a bottle of Whiskey anymore without nearly vomiting.). C) I just don’t like the feeling of being drunk anymore. So being totally sober and dealing with drunk people in person or just via text is frustrating as fuck, and I’m like…good lord, was I like that? lol My hubby drinks, but only a little, and he never gets drunk…maybe a smidge tipsy…but that’s it. Never once have I seen him drunk. Probably because of his size and everything, it would take A LOT for him to actually get drunk. Plus he is a commercial driver so he can’t drink very often, or it wouldn’t have time to get out of his system before he had to drive and he is very serious about not risking his CDL, because that’s what takes care of us…along with my job…lol

So Kevin told me yesterday that Jeanne might be starting next week. It depends on if the front desk replacement feels trained and ready to be on her own. Then will start training her for my position, I will train her how to do the tracking, and late route notifications, as well as the layover tracking. Also putting away keys and prepping them for the next day. And MAYBE teach her how to check in backhauls so we have some more help with that. And I will show her some of how to help and assist drivers with scanners/printers and how to help when they call and how to support the supervisors when they need it. I will however, remain the keymaster, and in charge of that aspect of the key room, because too many hands in the pot creates a mess, and I’ve been training on keys for 2 years. But I will begin doing things other than all that…in safety and being a liaison between drivers and HR for FMLA, Workers Comp, disability…etc. And who knows what else. 🙂 Also Kevin told me they are going to expend the area where our admins sit and put a desk in there for me. It’s in the Ops office, but not in the key room. So I will join everyone else even more and have my own desk I don’t have to share with anyone anymore. So I can finally decorate it with pics and stuff. WOOT!

2 days until my tattoos. I am so excited, I can’t contain myself…lol
(wanted to post the pic I used for my IG countdown today, but photobucket is a POS)
I used the cover of the director’s cut of “Lock, Stock and Two Smoking Barrels”…I’m being creative with my countdown.
10 – Tenth Doctor(my fave)
9 – the movie Nine poster
8 – Lane Frost(he was a bull rider, and they have to stay on the bull for 8 seconds)
7 – Rule #7 by CK
6 – Six from Blossom
5 – Party of Five cast
4 – the 4 pics of Marilyn Monroe by Andy Warhol
3 – Three’s Company Cast
2 – Lock Stock and Two Smoking Barrels
……….have to wait and see what the next two pics are, and yes I already have 1 picked out and Tattoo Day picked out. lol
I am so antsy in my pantsy for Sunday to get here! One of my hostlers/shuttle drivers, Roger, asked me yesterday if I had any big plans for the weekend, and I said I am getting new tattoos this weekend. :-p Then I got to tell him of what…lol

Just realized some of this post is a repeat from yesterday…lol OH WELL. I guess I just couldn’t remember because of how shitty I felt when I wrote it.

If you like either of these music genres or not(country/folk) you have to listen to these two songs to know what Portland Oregon is like…these are two of my all time fave songs:
Portland, OR by Loretta Lynn and Jack White


And,
September in Seattle by Shawn Mullins

I want the line: Portland is a small town with a bitter city smile. as a tattoo.

Those two songs are love! lol

PHOTOBUCKET is pissing me off…two days now I can’t upload photos. So I can’t share any here or on the PJ forum…and their site help says they’re working on it. Really? You can’t figure out why it is auto logging people off when they click upload???? Seriously Photobucket, get your shit together!

EDIT: because this song just came on iTunes and YOU HAVE TO HEAR IT! It’s EPIC. Steve Carlson did this song for a Funny or Die entry. I really don’t know how he was ever able to film this and sing it without dying laughing all the way through…